30 Haziran 2009 Salı

Patates Salatası Kalıpta

Malzemeler;
  • 2 adet havuç
  • yarım demet maydanoz
  • yarım demet dere otu
  • 4 adet haşlanmış orta boy patates
  • 2, 5 yemek kağışı mayonez
  • 1 yemek kaşığı yoğurt
  • 2 yemek kaşığı z.yağ ve tuz
Haydi yapalım;
Havuçlar rendelenir, z.yağda kavrulur. Patatesler çatal yardımıyla ezilir, daha sonra içerisine mayonez, tuz, yoğurt, doğranmış maydanoz ve dere otu ilave edilir. Soğuyan havuçlar kalıbın alt tarafına yerleştirilir, onun üzerine patatesli karışım ilave edilip buzdolabına kaldırılır. Ben genelde 1 gece önceden hazırlıyorum bu salatayı, servis ederken ters çevirip, dilimliyorum.
Çok hafif ve şık bir sunumu oluyor, kalıp Tupperware prenses tacı, afiyetle...

1 yorum:

  1. Süper olmuş canım. harika. Ellerine sağlık.
    Bu salatayı biliyorum ama hiç denememiştim. Dur hazır iştahım kabarmışken akşama yapmalı
    sevgilerimle

    http://www.lezzetibol.com

    YanıtlaSil